Hem ::  Frakt & Returer

Frakt & Returer

1. Frakt


Spårningsinformation:

Efter att varorna har skickats får du ett leveransbekräftelsemail inklusive spårningsnummer för din beställning. Var vänlig och uppge en riktig och effektiv e-postadress, vilken leveransstatus för varor kan informeras snabbt.

Leveranstid:


Ordererna skickas vanligtvis inom 24 timmar från orderdatumet. Efter att varorna har skickats, ger vi dig ett spårningsnummer för spårning online. Som vanligt tar det 3 till 5 arbetsdagar på din dörr. Din tillfredsställelse är vad vi strävar efter för.

2. Returpolicy

anteckningar

---- Om du vill returnera dina varor måste du kontakta oss för vår leveransadress. Och alla artiklar måste vara med originalstatus: oskydda, obehandlade och med alla taggar bifogade.

---- innan du beställer, måste du bekräfta vilken färg, storlek och stil vi erbjöd, och om det inte är kvalitetsproblemen, ska returavgift betala av köparen.

---- Om det är kvalitetsproblemet eller felaktig version, var god ta bilder av objektet och skicka bilderna till oss. Vi tar det fulla ansvaret för kvalitetsproblemet.

---- Om du vill byta ut en annan stil eller begära återbetalning, var vänlig informera oss spårningsnumret efter det att varorna skickats tillbaka. När vi har mottagit varorna skickar vi det nya objektet som du beställer eller återbetalar din betalning.

---- Vi är inte ansvariga för förlorade paket i transit.

---- Om du har några frågor om att returnera dina produkter, var god kontakta oss!

Vi gör vårt bästa för att ge dig 100% tillfredsställelse. Om du vill använda en retur, vänligen först kontakta vår kundtjänst och informeras om orsaken till att återvända. Alla objekt skickas tillbaka till oss måste vara komplett i ursprungligt skick med alla taggar och Etiketter: oanvänd, inte sliten, ändrad eller tvättad, etc. Du kan njuta av returservice, under den period som krävs, kommer vi inte att återvända eller byta ut.

Ingen retur eller utbyte under dessa situationer:

1) Vi accepterar inte objekt som med något kvalitetsproblem som beror på subjektiv medvetenhet om defekta varor.

2) Vi accepterar inte returen av något objekt som har använts, skadats, graverats eller ändrats av tredje part.

3) Vi accepterar inte föremål som är obehöriga, förpackade felaktigt eller felaktigt försäkrade.

Order Avbeställning

Om du har lagt en order och vill avbryta senare, vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt. Men om din beställning har skickats kommer vi har ingen möjlighet att avbryta den. Tack för din förståelse.

Vänligt meddelande

Om du inte har fått ditt spårningsnummer inom 3 dagar efter din beställning, kan din e-postserver har behandlat det som skräppost. I detta fall, kontakta oss för hjälp.
Tillbaka